Kikapcs

 2009.06.03. 16:50

Igazából hiányzik már egy igazi buli, pár hete nem igazán tudtam felhőtlenül kikapcsolódni. Megkíséreltem ezt most hétvégén is, fantasztikus volt, hiszen a Jam Pubot választottuk célként, merthiszen ott élőzene van. Na, az már nem volt, mire odaértünk, volt viszont nagyjából 3,5x annyi ember, mint amennyit a hely elbírt volna - ez pedig azt eredményezte, hogy a 3000 forintnyi leiható belépőből egy ezrest sikerült leinni azon prózai oknál fogva, hogy nem volt türelmem kétszer is megtenni a pulthoz vezető 3 méteres, és hozzávetőlegesen négyzetméterenként 14 ember által populált utat, elsőre ugyanis (no kidding) több, mint 5 percig tartott. Kb 30 percig bírtam a percenkénti 30 áthaladó férfisegg által történő abuzációt, míg asszonnyal úgy nem döntöttünk, hogy helló.

Most vagy túl öreg vagyok én ehhez, vagy túl fiatal. Nem akarom tudni.

U.i.: baszki, mennyi számadat, elemzés lett ez blogposzt helyett, de még annak is unalmas :D

A bejegyzés trackback címe:

https://ketlabbal.blog.hu/api/trackback/id/tr251161595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása