Muhaha

 2009.06.03. 16:37

.....ami nem volt probléma, mert most engem is hívtak. Természetesen nem fostam össze magam az izgalomtól, hiszen nagyon jól tudom, hogy belsős állásra mindenkit behívnak, de ez most olyan, mint éhezőnek a keksz.

 Amúgy egész nap kb olyan vagyok, mint egy másnapos zombi, pedig már toltam gépikávét is, amiért kétszer is ki kellett mennem - elsőre azért fordultam vissza, mert valami oknál fogva gyakorlatilag az egész iroda bent volt a 10 negyzetmeteres konyhaban, es ezt nem tűrte meg az ilyen állapotomban elharapódzó antiszocialitásom, felbasz, ha oldalazva kell megközelítenem a kávéautomatát. Senki sem dolgozik?

A bejegyzés trackback címe:

https://ketlabbal.blog.hu/api/trackback/id/tr511161568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása